Tippjáték 2017

 

 

#Leírásoddspotinesilkrofafyandunhor??? 
Számla0000010001500 
Zárolt összeg30040010000005000 
1. csoportkör Egy fogadásra legfeljebb 100 arany tehető fel! Határidő: 2017. augusztus 9. (szerda) 20.00 óra
1.1 Tippcsoport
1101SilverMage-HUN v. sahblabla nyeri a csoportot2,0100--100-100100100  
1102pintercsabi v. fafan99 nyeri a csoportot2,0-100--100---  
1103SilverMage-HUN v. sahblabla ki fog esni2,0--100100----  
1104pintercsabi v. fafan99 ki fog esni2,0-------100  
1105lesz döntetlen mérkőzés3,0100-----100-  
1106lesz veretlen játékos3,5-100100---100-  
1.1 Tippcsoport eredménye          
1.1 Tippcsoport jutalom          
1.2 Tippcsoport
1201darazsvadasz v. Nym nyeri a csoportot2,0-100100--100-100  
1202potyi-HUN v. Asburg nyeri a csoportot2,0---100100100100-  
1203darazsvadasz v. Nym ki fog esni2,0----100100--  
1204potyi-HUN v. Asburg ki fog esni2,0-100100100-100-100  
1205lesz döntetlen mérkőzés3,0--------  
1206lesz veretlen játékos3,5--100100--100-  
1.2 Tippcsoport eredménye          
1.2 Tippcsoport jutalom          
1.3 Tippcsoport5
1301szdik570 nyeri a csoportot2,5100100100100100100100100  
1302nem szdik570 nyeri a csoportot3,5--------  
1303marabu v. Sekal Seyuri 5. lesz2,0--100----100  
1304Ineat v. Georgy 5. lesz2,0---100100---  
1305lesz döntetlen mérkőzés2,5100-------  
1306lesz veretlen játékos2,0100100100-100100100100  
1.3 Tippcsoport eredménye          
1.3 Tippcsoport jutalom          
1.4 Tippcsoport
1401Matyi v. Piscow16 nyeri a csoportot2,0- -----100  
1402yanosz v. scharonHUN v. inci nyeri a csoportot2,0100100100-100-100-  
1403inci 5. lesz3,0--100100100100-100  
1404Piscow16 5. lesz3,0---100100100--  
1405scharonHUN 5. lesz3,0--100-----  
1406lesz döntetlen mérkőzés2,5100-----100-  
1407lesz veretlen játékos2,0-100-100--100-  
1.4 Tippcsoport eredménye          
1.4 Tippcsoport jutalom          
1.5 Tippcsoport (Az érintettség utólag derül ki)
1501lesz legalább 100 körös mérkőzés5,0-------   
1502lesz legalább 80 körös mérkőzés3,5-------   
1503lesz legalább 60 körös mérkőzés2,0100---100100100   
1504lesz 3. szintű vezér2,5100100100100-100100   
1505lesz 3. szintű nem vezér egység2,0100100100100-100100   
1506lesz mérkőzés, ahol legalább 60 egység lesz egyszerre a pályán3,0100--100100100100   
1507lesz mérkőzés, ahol legalább 80 egység lesz az összes veszteség4,0--- 100--   
1.5 Tippcsoport eredménye          
1.5 Tippcsoport jutalom          
1.6 Tippcsoport  A "Kalap" tartalma most: ( 100 + 1200 ) * 1,1 = 1430 arany
1601perzsekény lesz a legeredményesebb faj---------  
1602hűségesek lesz a legeredményesebb faj-----100--100  
1603lázadók lesz a legeredményesebb faj--100100100100100100-  
1604knalga lesz a legeredményesebb faj-100--100-100--  
1605északiak lesz a legeredményesebb faj-----100---  
1606élőholtak lesz a legeredményesebb faj---------  
1.6 Tippcsoport eredménye    
Számla az 1. csoportkör után    
           

 

 

Rövid ismertető

Minden játékosnak van egy virtuális számlája, azon 1500(Ezerötszáz) aranya. Fordulónként az eredményekre fogadásokat ajánlok fel, bizonyos nyerési szorzókkal. A játékos eldöntheti, mely tippekre kíván fogadni és mennyi arannyal. (Mindig van egy maximum, ami fordulónként változhat.) Nem kötelező mindenre fogadni és nem kötelező minden aranyat feltenni. Ezzel a pénzzel gazdálkodva fogadásokat köthet a fogadási időszak lezártáig.
A forduló végén értékelem az eredményeket, elszámolom a nyereményt, illetve veszteséget, majd jön az újabb forduló.
A Tippjátékot az nyeri, akinek a végén a legtöbb aranya gyűlik össze.

Szabályok

  •     Akinek elfogy az aranya, kiesik a játékból. (Olyan esélyeket fogok kínálni, hogy ezt nehéz lesz elérni.)
  •     Minden fogadási időszak lezárta után a számlán maradt arany 20%-át levonom kezelési költség címén.
  •     Egy tippre egy játékos csak csak egyszer fogadhat.
  •     A játékos bármikor dönthet úgy, hogy az aranyát, vagy egy részét átvezeti egy zárolt számlára. A zárolt számlán tárolt arany már biztonságban van, nem vonok le belőle kezelési költséget, de már nem lehet többet fogadásra felhasználni.
  •     A fogadások tippcsoportokra vannak osztva, egy fordulóban akár több tippcsoport is lehet. Minden tippcsoport külön-külön kerül kiértékelésre, csoportonként a három legnagyobb nyereséget  bevételt* elérő játékos külön jutalmat kap, sorrendben a fordulóban feltehető maximális arany 50%át, 30%-át, 20%-át. (Csak pozitív előjelű eredmény, azaz nyereség esetén jár jutalom.)
  • Bizonyos tippcsoportokban az egyes fogadásokhoz nem kínálok esélyeket, hanem ebben a tippcsoportban minden feltett pénz egy "kalapba" kerül. A nyertes tippekre tett összegek arányában kerül a kalapban összegyűlt pénz felosztásra. Hogy legyen motiváció, a kalapba eleve teszek egy maximális tétnyi összeget, valamint a tippelés zárása után a kalapban összegyűlt pénzt megnövelem még 10%-kal.
  •     Ha a forduló közben valamelyik fogadás okafogyottá válik (visszalépés, stb. miatt), a forduló végén erre a fogadásra feltett aranyak visszakerülnek a számlára.

* Apróságnak látszik, de nem az. Eddig a tippcsoportban elért nettó nyeremény számított, vagyis a megnyert összeg és a feltett összeg különbsége, most viszont csak a megnyert összeg számít a jutalom megszerzéhez.


Fair-play szabály
A játékos nem fogadhat olyan eseményre, amelyben negatívan érintett, azaz nem fogadhat a saját vereségére, vagy eredménytelenségére. Hogy egyértelmű legyen, minden fogadásnál felsorolom azokat a játékosokat, akik abban negatívan érintettek.

A játékos nem fogadhat olyan eseményre, amelynek a teljesülését egyértelműen képes elősegíteni, kivételt képeznek a mérkőzés eredményével kapcsolatos események.** Bizonyos fogadások esetén előre nem lehet megállapítani az érintettséget, ilyen esetben mindig jelezni fogom, hogy ez utólag, a forduló befejezése után kerül megállapításra.

** Vagyis fogadhat a csoporton belüli helyezésére, győzelmére vagy akár a vereségére is, mindenkinek lelke rajta, de nem fogadhat pl. a mérkőzés hosszára, vagy a toborzott egységek számára.