Era of High Sorcery

Nermal

nermal93 képe
nermal93
Csatl.: 2007. 12. 28.
Hely: Józsai Kisserdő

A játék ismertetése:
A Survival Xtreme már-már agyatlan öldöklése öldöklése és a normál játékmód közt helyezhető el ez az era, tehát mind a toborzásos taktika és a vezér fejlesztéses játékmenet is érvényesül benne, a kettő közti egyensúly remek eltalálásával.

A játék menete:
Mindenki egy vörös mágussal kezd, férfi vagy nő neművel választás szerint.
Varázsolni a jobb gomb Cast a spell menü kiválasztásával lehet. Alapból körönként egyszer lehet támadni vagy varázsolni, de ezt később képességeink módosíthatják.
A varázslatok aranyba kerülnek, de vannak olyanok, amik ingyenesek.

Az első körben mindenki kap 10 picks-et, a melyeket elkölthet a Jobb Gomb- Train you magical skills menüpontban. (Szintlépéskor 4 és a vezérek megölésekor kaphatunk 2 picks-et)
Ebben a menüben tudunk magunknak varázslatokat választani. Minden varázslat 1 vagy 2 picks-be kerül.

A varázslatok fajtái:
Idézés: - Vezér mellé üres helyre.
Jelzős varázslatot: - Vezérre vagy másik lényre lehet rakni, legyen akár ellenséges vagy baráti.
Támadó varázslatot: - Ellenséges vezérre vagy katonára, legyen akár ellenséges vagy baráti.
Egyéb varázslatot: - Nem vezér mellé üres helyre lehet.

- A 3 Kasztba sorolt varázslatok: Evocation Skills, Nature Magic Skills és Necromancy Skills.
- Kezdetben szövetséget köthetünk picks-ek fejében emberekkel, orkokkal és tolvajokkal, akiket játék közben toborozhatunk. De a Necromancy skillek fejlesztése és az orkokkal való szövetség kizárja az emberek toborzását, valamint az ork szövetség választása kizárja az emberek, a tündék és a törpök toborzásának lehetőségét.
- Farseer: kétszeresére növeli a varázslatok elhelyezésének távolságát. Általában az alap háromról hatra.
- Enchanter: Bármit is csináltál ebben a körben, még használhatsz egy "jelzős" varázslatot (Wizard Sword, Dispelling Touch, Mage Shield, Mud Touch, Regeneration)
- Superb Summoner: ¾ áron tudsz idézni, és két lényt is tudsz idézni egy kör alatt, de egyéb varázslatra már nem vagy képes ekkor.
- Archmage: Bármelyik Skill 4-es szintje után elérhető, ¾ áron használhatod a nem idéző varázslatokat. Menő a földöntúli varázslatokkal szembeni ellenállásod, és tudsz toborozni mágust, vagy tanítványt.

Jelölési útmutató: Támadó varázslat (t), Jelzős varázslat (Crazy, Idézés (i), Átalakító (á), Pálya alakító (p), Egyéb (e), Sorozás/Toborzás (Drunk

Evocation Skills:
1. Energy bolt (t) – egy egyszeri sebzés, amely mértéke: 5-9 +az Evocation Skilled.
2. Wizard Sword (Crazy – 7-3-as közelharci támadást ad három körön át.
2. Törpe szövetséget engedélyez.
3. Mage Shild (Crazy – A jelzővel rendelkező egységet megvédi az első ütéstől, ami éri.
4. Corridor of Frost (t) – Szintől függően, ( ahány mező, annyi hexe) egy irányban min. 4 mező hosszan, az egységek gyenge sebzést szenvednek el ( 6-10 ) és lelassulnak.
4. Archmage fejlesztést engedélyez.
5. Dispelling Touch (Crazy – Megvédi az első varázslattól amivel kapcsolatba kerül, ha egy mérezett mezőn fejezed be a köröd, a mező megtisztul.
6. Fireball (t) – A kiválasztott mező, és a mellette lévő mezőkön lévők sebződnek, amely mértéke 6-11 +az Evocation Skilled.
7. Gate (e) – 6 mezőn belüli távolságra elteleportálja a vezért és a közvetlenül mellette lévőket. Ebben a körben a teleportáltak már nem támadhatnak, és a teleportáció nem lehetséges olyan helyre, ahova egyébként sem lenne képes eljutni a teleportált vezér vagy egység.
8. Abberant Grow (á) – Egy ellenséges, vagy saját egységet Ogrévé változtat
9. Circle of Protection (e) - A kiválasztott mezőn köré egy kört von, az abban álló egység nem lehet célpontja ellenséges/saját varázslatnak, és a saját és vagy az ellenség által létrehozott pusztító varázslatok (pl. Fireball) sem. Ha a körben álló egységet megtámadják, akkor mindketten a sebzések 1/3-át fogják csak elszenvedni, lefelé kerekítve, viszont ha a körben lévő egység támad, nincs változás az okozott sebzésben. A kör csak akkor szűnik meg, ha egy ellenséges egység belelép.
10. -
11. Fire Dragon (i) – Vörös Sárkányt idézhetsz.
12. –
13. Meteor Storm (p,t) - A kiválasztott mező környékén véletlenszerűen "meteorok" csapódnak be, kb. 8 mezős sugárban bárhol. A becsapódások száma kb. 10, becsapódásonként 5 mezőre hullanak meteorok. A becsapódások helyén álló egységek kb. 17-56 közötti sebzéseket szenvednek el véletlenszerűen, többször is, az evocation skilled méretétől függően. Mezők helyén sivatag, és kráterek, a hegyek elsivatagosodnak, a sekély vízből mély víz lesz, és a falvak, várak helyén sivatagos törmelék keletkezik az érintett területeken.

Nature Magic Skill:
1. Summon Wolf (i) – Farkast idézhetsz és a lépéspont költséged az erdőben kettőről egyre csökken
2. Mud Touch (á) – Egy bármilyen szintű ellenfelet közelharcban megölve Sártipróvá alakítja. Vezérre nem hat.
2. Tünde szövetséget engedélyez
3. Grow Trees (p) – Erdőt növeszt a kijelölt mezőn és a vele szomszédos mezőkön. Nem hat jégen, mély vízen, és hegyen sem.
3. Mount/ Dismount (e) – Lovaglás. Felülhetsz egy lényre, ami lehet farkas, vízi szörny, griff stb. Annak lépéspontját, védekezését és támadását megkapod, valamint az életpontjai a vezérednek és a lénynek összeadódnak. Akkor ülhetsz fel egy lényre, ha kettővel több Nature Skilled van, mint amennyi a megidézéséhez szükséges. Leülés és felszállás után nem mozoghatsz, de leszállás után varázsolhatsz vagy támadhatsz.
4. Summon Woses (i) – Fapásztort idézhetsz.
4. Archmage fejlesztést engedélyez.
5. Regeneration (Crazy – A Nature Skilled x 2 mértékű regenerációt kapsz 6 körön át.
5. Flood (p) – A kijelölt mezőt és környékét vízzel árasztja el. Mezőket, erdőket igen, de falukat, hegyeket nem.
5. Summon Wolfes (i) – Megidézhetsz két farkast
6. Summon Water Serpent (i) – Vízi kígyót idézhetsz
7. Lighting Bolt (t) – Egy kiválasztott egységet 8 mezőn belül kiválasztva, az nem léphet és támadhat (de varázsolhat) ha túléli a sebzést, amely 12-18 + a Nature Skilled.
8. Gryphones (i) – Griffet idézhetsz
8. Frissure (p) – A kiválasztott mező helyén szakadék keletkezik egy kör múlva, ha azon olyan egység állt, amelyik nem tud repülni az meghalt. Vezérre nem hat, és XP nem jár érte.
9. Rampagne (Crazy – A kiválasztott mezővel szomszédos lények kapnak a közelharci sebzésükhöz +3/1-et és 50%al kevesebbet sebződnek.
10. Blizzard (p) – Eltéliesíti a kijelölt mező környékén kb. 5-6 mező távolságon belül.
11. Summon Yeti (i) – Yetit idézhetsz

Necromancy Skill:
1. Recruit Walking Cropses, Vampire Bats (Drunk – Denevért és Zombit toborozhatsz.
2. Recruit Skeleton, Skeleton Archer (Drunk – Csontvázat és Csontváz Íjászt toborozhatsz.
3. Recruit Ghoul (Drunk, Summon Gost (i) – Hullarablót toborozhatsz és Szellemet idézhetsz.
4. Summon Walking Cropses (i) – Mennyiségi korlátozás nélkül idézhetsz Eleven testeket
4. Dark Packt (Crazy – Ha sebzés éri a jelzővel ellátott egységet, és 5 mezőn belül van egy csapattársa akkor az fogja elszenvedni a sebzés felét.
4. Archmage fejlesztést engedélyez.
4. Advance to Lich/Ancient lich - Delevénnyé, majd Ősi Delevénnyé léphetsz szintet
5. Posion Ground (j/p) – A kiválasztott mező környékén véletlenszerűen helyez el mérgező üvegcséket, ha egy egység rálép, akkor az megmérgeződik. Élőholtakra nem hat.
5. Summon Bat (i) Mennyiségi korlátozás nélkül idézhetsz denevért
5. Absorb Bat (e) - A nem frissen idézett és a még nem támadott denevéreket visszaalakíthatod arannyá.
6. Reanimating touch (Crazy – Vezéred kap egy jelzőt. Ha következőkben egy egységet közelharcban megöl, akkor az az egység élőholttá válik teljes HP-val. Örökli a régi egység lépéspontjait ellenállását és mostantól alámerüléssel rendelkezik.
7. Summon Cocobones (i) – Csontlovast idézhetsz.
8. Wraithform (á) - Átalakulhatsz szintedtől függően Kísértetté vagy Lidérccé. Akkor alakulhatsz vissza varázsló amikor csak akarsz. Ha átalakulva meghalsz, véglegesen meghaltál. Átalakulás után támadhatsz, mozoghatsz újra, de visszaalakuláskor 0 lépéspontod lesz.
8. Summon Skeleton, Skeleton Archer (i) – Csontváz íjászt és Csontváz harcost idézhetsz.
9. Devour Soul (Crazy – Ha ezzel megölsz egy egységet, akár a sajátodat, aminek az életerőpontjai nem éri el a Necromancy Skilled szintjét. Ekkor gyógyulsz az életerő pontjai felével, és ugyanennyivel nő a max életerőpontjaid száma. Valamint és megszerzed a támadásait és képességeit.
10. -
11. Summon Skeletal Dragon (i) – Csonvázsárkányt idézhetsz
12. -
13. Curse life once more (e) – Csak akkor használhatod, ha ebben a körben már támadtál, vagy varázsoltál. 15 életpont fejében újra támadhatsz, vagy varázsolhatsz, de lépni már nem léphetsz újra. Ez a varázslatot egy körben többször is használhatod, pontosan annyiszor, amennyiszer elosztható a Necromancy Skilled hárommal.

Ez a leírás az Era of High Sorcery 0.5.4-es verziójához készült.

Nermal

nermal93 képe
nermal93
Csatl.: 2007. 12. 28.
Hely: Józsai Kisserdő

Itt egy példajáték az 1.8.2-es verzióval.

Az era hibái:
- Lassú internetkapcsolattal rendelkezők nagyon belassítják a játékot
- Minden kör elején laggol egy kicsit, várni kell pár másodpercet, mire tudunk cselekedni
- Néha bug-os, kiléptet játékosokat
- A gép nem tud varázslatokat választani, így kézileg kell, aztán pedig droidolni

CsatolmányMéret DownloadsLast Download
HS playback.gz 565.88 KB 10 7 év 3 hét

Nermal

nermal93 képe
nermal93
Csatl.: 2007. 12. 28.
Hely: Józsai Kisserdő

Nah akkor most ezt így hagyom vagy lehet h kimentem magamnak h legyen útmutató, nagyon jól leírtad nermal! Thx Laughing out loud

DigiHero voltam.

DigiHero képe
DigiHero
Csatl.: 2009. 01. 18.
Hely: Szombathely

Egy jó kis meccs, amikor DigiHeroval és Ruandarral játszottunk egy nagyon jót!
A Játékkal ismerkedőknek ajánlom!
DigiHero, nem Fakivaki! Laughing out loud Ezer Bocs! Laughing out loud

CsatolmányMéret DownloadsLast Download
Ruandar_Fakivaki_nermal93_ERA_OF_HIGH_SOCERTY.gz 216.9 KB 26 7 év 47 hét

Nermal

nermal93 képe
nermal93
Csatl.: 2007. 12. 28.
Hely: Józsai Kisserdő

nermal93 wrote:
Egy jó kis meccs, amikor Fakivakival és Ruandarral játszottunk egy nagyon jót!
A Játékkal ismerkedőknek ajánlom!

Már bocs, de DigiHeroval játszottunk, nermal! Smile

Annyit fűznék hozzá, hogy érdekes volt a játék, de sajnos mutatta a "survival" típusú játékok azon tulajdonságát, mely előbb-utóbb unalmassá tudja tenni: van egy hős, akit addig fejlesztesz varázslatokkal, mígnem már legyőzhetetlenné válik. Nermal jobban ismerete a varázslehetőségeket, és olyan erőssé fejlesztette a vezérét, hogy gyakorlatilag csupán ezt az egyetlen egységet is képtelenség volt négyünk számára (Digi, én, + 2 gép) legyőzni... és a végén mi vesztettünk, pedig 4 az 1 ellen voltunk... Laughing out loud

Nem azt mondom, hogy ez a meccs nem volt izgalmas, de valószínűleg a harmadik után nem próbálnám többször ilyen kiegyenlítetlenség esetén.

Üdvözlettel:
Kádár-Németh Krisztián (alias Rudanar_Firmus)
Wesnoth magyar fordítócsapat vezetője (2007-2013)

Rudanar képe
Rudanar
Adminisztrátor
Csatl.: 2007. 05. 26.
Hely: Nagykovácsi

Nagyokos!
Azért azt tegyük hozzá, hogy én előnyben voltam a játék ismerete miatt, azért sikerült ennyire "kiemelkednem"
Másrészt pedig az elején mindenki mindenki ellen volt, és csak akkor fogtatok össze ellenem amikor már késő volt Smile
Harmadrészt pedig a szintlépés le volt véve 30%osra hogy a mágusvezérek hamarabb lépjenek szintet, így természetesen könnyű volt fejlődni velük,
különben tegadhatatlan a játékos survivalos jellege de azért mégsem olyan Xtreme Smile

Nermal

nermal93 képe
nermal93
Csatl.: 2007. 12. 28.
Hely: Józsai Kisserdő

Nagyokos!
Különben gyanítom miért volt olyan nagy ellenállásom:
http://kepfeltoltes.hu/view/090824/_rde ... es.hu_.jpg
Helyi játék közben kielemetzem A Devour Soul jótékony hatásait, gyógyít és növeli a max. életpontjaimat valamint megkapom a "felszippantott" lény támadásait és képességeit, fapásztortól kaptam regenerálódást és rajtaütést szóval eltűntem az erdőben, tehát feltételezem hogy megkapom az ellenállásukat is.

Nermal

nermal93 képe
nermal93
Csatl.: 2007. 12. 28.
Hely: Józsai Kisserdő

nermal93 wrote:
Egy jó kis meccs, amikor DigiHeroval és Ruandarral játszottunk egy nagyon jót!
A Játékkal ismerkedőknek ajánlom!
DigiHero, nem Fakivaki! Laughing out loud Ezer Bocs! Laughing out loud

Így mingyárt más! Laughing out loud

DigiHero voltam.

DigiHero képe
DigiHero
Csatl.: 2009. 01. 18.
Hely: Szombathely

Egy kis kiegészítés következik, mivelhogy megjelent a játék újabb verziója (0.3.5) egykét újátássall, amiket itt most le fogok írni.

Evocation skills közé bekerült 2 új skill:
9-es helyére bekerült a: Circle of Protection (e) - A kiválasztott mezőn köré egy kört von, az abban álló egység nem lehet célpontja ellenséges/saját varázslatnak, és a saját és vagy az ellenség álltal létrehozott pusztító varázslatok (Fireball) sem. Ha körben álló egység harcaba száll, a kezdeményezőtől függetlenül, egy ellenséges egységgel, akkor mindketten a sebzések 1/3-át fogják csak elszenvedni, lefelé kerekítve. A kör csak akkor szűnik meg ha egy ellenséges egység belelép.

A 13-as helyére bekerült a Meteor Storm (p,t) - A kiválasztott mező környékén véletlenszerűen "meteorok" csapódnak be, kb. 8 mezős sugárban bárhol. A becsapódások száma kb. 10, becsapódásonként 5 mezére hollanak meteorok. A becsepódások helyén álló egységek kb. 17-56 közötti sebzéseket szenvednek el véletlenszerűen, többször is, az evocation skilled méretétől függően. Mezzők helyén sivatag, és krtáterek, a hegyek elsivatagosodnak, a sekély vízből mély víz lesz, és a falvak, várak helyén sivatagos törmelék kelletkezik az érintett területeken.

Fetöltök egy játékot mutatóba. Tudnotok kell, hogy előszőr kell ilyenkor állítani, a gépeket, ha ellenünk játszunk, úgy hogy kiválasztunk pár lehetséges toborozható egységet nekik, aztán droid-oljuk mivel a gépek ezt nem tudják kezelni.

CsatolmányMéret DownloadsLast Download
replay.rar 213.39 KB 16 7 év 29 hét

Nermal

nermal93 képe
nermal93
Csatl.: 2007. 12. 28.
Hely: Józsai Kisserdő

Én csalódtam ebben az erában.
nermal 2 emberrel volt ellenem és enin ellen.21 körig csak épitettük mindannyian a védekezést meg mindent,erre nermal 2 kör alatt levágott egy tucatot a saját egységéből,meteorit varázslara tett szert,és 1 támadással megölte minden egységünket szerte a mapon..mivel csak a necromancer képes erre,ezért ezt én rohadtul unfairnek tartom..

fakivaki képe
fakivaki
Csatl.: 2006. 08. 29.

Ez nem teljesen igaz!elöször is 26 kör allatt gyözött le és nem a necromancer képesség.az evocations képesség ruház fel a meteorittal.

majd folytatom mert most megyek!!

Nem tudom, még gondolkodom rajta...

Enin képe
Enin
Csatl.: 2007. 08. 04.

De igazad lehet...mivel mondjuk lehet hogy nem a 13 szintre kéne rakni ha nem a 17-18.-ra

meg még talán ott látok egyenlőtlenséget hogy a nature skill gyengébb mint az élőholt meg az evocations skill

de a legerősebb az mindenképpen az evocations skill a meteorit miatt.

De én szeretem és bárkivel bármikor szívesen játszom ilyet!!

Nem tudom, még gondolkodom rajta...

Enin képe
Enin
Csatl.: 2007. 08. 04.

Az pontosan úgy volt, hgoy Enin-el kitaláltátok, hogyha elkezditek megölni Energy Bolt-al az egységeiteket akkor fejlődtök. Én láttam, hogy ez csináljátok, úgyhogy én is elkezdtem csak Fire ball-al. De ez nem is lényeges.
Sajnos ez az era kiskapuja, hogy a saját egységeket varázslattal ölve XP-t lehet szerezni. Nem minden egységeteket öltem meg, csak jó részüket, és a varázslat vásárlás lehetősége mindenki számára nyitott, ti is vásárolhattatok volna Evocations skillt hogy abban fejlődjetek, és majd szintlépés után tudjatok venni meteros támadást.
Ez a helyzet kivételes volt. Már akkor jöttél meg Faki, amikor már beállítottam a gépeket, 1et ide - 1et oda, és elvásároltam a gép picks-jeit, és aztán adtam át neked. Mivel én két csapatot birtokoltam, meg tudtam csinálni, hogy csak az egyiknek vannak falui, hogy annak sok aranya legyen, míg a másik tartalék. Ez így együtt nyílván sokkal hatékonyabb mint 1-1 külön csapatokat birtokló játékos.
A saját egység gyilkolása nem került volna képbe, ha gépek is vannak mert akkor nem lenne is nem támadós taktika és idő meg arany sem lenne ilyenre.
A visszajátszás szabadon megnézhető:

CsatolmányMéret DownloadsLast Download
Játék_visszajátszása.gz 159.84 KB 13 7 év 25 hét

Nermal

nermal93 képe
nermal93
Csatl.: 2007. 12. 28.
Hely: Józsai Kisserdő

A nagy érdeklődés nyomására frissítettem a második és harmadik hozzászólásomat. Érdemes végigolvasni a a másodikat, sok újdonság ban benne az előzőkhöz képest.

Nermal

nermal93 képe
nermal93
Csatl.: 2007. 12. 28.
Hely: Józsai Kisserdő

Kicsit elmaradtak a fórum bizonyos részei, gondoltam ideje frissíteni! Kiváló korszak még a mai napig is frissíti a készítője.

Szeretném újra feléleszteni! Sajnos Nermal most nincs köztünk, remélem azért vissza fog még nézni! Nermalnak sok jó pályája volt hozzá érdekelne hogy a régi játékosok közül nem-e tudtok róla hogy valahol a pályái megtalálhatók-e még. Mert a forumon kerestem, de nem találtam meg.

 

Nem tudom, még gondolkodom rajta...

Enin képe
Enin
Csatl.: 2007. 08. 04.
Új hozzászólás