Multiplayer

Sziasztok!
A Magyar multiplayerszervernek mi a neve ??? :? Angolokkal nem akarok játszani... ...MÉG... :cry

Iker képe
Iker
Csatl.: 2008. 11. 29.

Iker wrote:
Sziasztok!
A Magyar multiplayerszervernek mi a neve ??? :? Angolokkal nem akarok játszani... ...MÉG... :cry

Légy üdvözölve!
A magyar kiszolgáló neve: wesnoth.kfki.hu
Ám nem akarlak elkeseríteni, de én csak ritkán látok arrafelé játékosokat... inkább az a jellemző, hogy a magyar játékosok is a hivatalos nemzetközi szerverhez csatlakoznak, és ott megkeresik egymást (a nyilvános üzenőfalra magyarul írnak, magyar nevű játékot hoznak létre stb.).
Sok szerencsét! Engem Rudanar_Firmus néven találsz meg a kiszolgálókon, ha összefutunk, szívesen játszom Veled. Javaslom az ebben a témában leírt Wesnoth világbajnokságot, amelyen magyar játékosok is részt vesznek. Őket érdemes fölkeresni.

Üdvözlettel:
Kádár-Németh Krisztián (alias Rudanar_Firmus)
Wesnoth magyar fordítócsapat vezetője (2007-2013)

Rudanar képe
Rudanar
Adminisztrátor
Csatl.: 2007. 05. 26.
Hely: Nagykovácsi

nagyokos9 wrote:
Iker wrote:
Sziasztok!
A Magyar multiplayerszervernek mi a neve ??? :? Angolokkal nem akarok játszani... ...MÉG... :cry

Légy üdvözölve!
A magyar kiszolgáló neve: wesnoth.kfki.hu
Ám nem akarlak elkeseríteni, de én csak ritkán látok arrafelé játékosokat... inkább az a jellemző, hogy a magyar játékosok is a hivatalos nemzetközi szerverhez csatlakoznak, és ott megkeresik egymást (a nyilvános üzenőfalra magyarul írnak, magyar nevű játékot hoznak létre stb.).
Sok szerencsét! Engem Rudanar_Firmus néven találsz meg a kiszolgálókon, ha összefutunk, szívesen játszom Veled. Javaslom az ebben a témában leírt Wesnoth világbajnokságot, amelyen magyar játékosok is részt vesznek. Őket érdemes fölkeresni.

Szia!
Köszönöm a szíves üdvözlést és a gyors választ!
Megnézem a szervert... ...És a Bajnokság ITT mikor kezdődik ???

Iker képe
Iker
Csatl.: 2008. 11. 29.

Iker wrote:
És a Bajnokság ITT mikor kezdődik ???

Valószínűleg tavasszal. Idén már biztos nem lesz még egy bajnokság, így a 2009-es bajnokságra tudsz majd benevezni. Pontos időpontot nem tudunk mondani, erről majd az előző bajnokságok szervezője Horus fog nyilatkozni, de vele egy ideje már nem találkoztunk itt a fórumon. Egy biztos, hogy bajnokság lesz 2009-ben is, és vagy tavasszal vagy nyáron kerül megrendezésre Smile.

"If you don't want to be replaced by a computer, don't act like one." - Arno Penzias

Udi képe
Udi
Adminisztrátor
Csatl.: 2008. 03. 01.
Hely: Székesfehérvár

üdvözlet!

Mikor szoktak fent lenni a kiszolgálón mert most per pillanat üres!Smile
(mikor van a csúcsforgalom?)

üdv!medom

Vendég (nem ellenőrzött)

MEDOM wrote:

Mikor szoktak fent lenni a kiszolgálón mert most per pillanat üres!Smile
(mikor van a csúcsforgalom?)

Szia, üdv a közösségi oldalon Smile! Melyik kiszolgálóra gondolsz? A hivatalos nemzetközi kiszolgáló azért lehet üres, mert maga a wesnoth.org sem elérhető. Félek megint szervergondjaik akadtak Sad.

"If you don't want to be replaced by a computer, don't act like one." - Arno Penzias

Udi képe
Udi
Adminisztrátor
Csatl.: 2008. 03. 01.
Hely: Székesfehérvár

én erre gondolok:wesnoth.kfki.hu

Vendég (nem ellenőrzött)

A magyar szerver csúcsideje? Inkább esténként 19, 20 óra után. Ha van kedved játszani este, akkor fent leszek, és játszhatunk egyet Smile.

"If you don't want to be replaced by a computer, don't act like one." - Arno Penzias

Udi képe
Udi
Adminisztrátor
Csatl.: 2008. 03. 01.
Hely: Székesfehérvár

ok!Smile akkor 19:30

Vendég (nem ellenőrzött)

MEDOM wrote:
ok!Smile akkor 19:30

Rendben Smile!

"If you don't want to be replaced by a computer, don't act like one." - Arno Penzias

Udi képe
Udi
Adminisztrátor
Csatl.: 2008. 03. 01.
Hely: Székesfehérvár

Beszéljünk meg egy időpont a magyar multiplayer szerverre, a hivatalos kiszolgálónál túl sokan vannak,a magyar szerveren legalább könnyebb a kommunkikáció.

Alpar képe
Alpar
Csatl.: 2008. 12. 21.
Hely: Jászberény

Én 26-án este tudok játszani, és a 28. este is jó lesz, úgy néz ki. Olyan 19:00-23:00-ig.

"If you don't want to be replaced by a computer, don't act like one." - Arno Penzias

Udi képe
Udi
Adminisztrátor
Csatl.: 2008. 03. 01.
Hely: Székesfehérvár

28-án este én is csatlakozom Hozzátok... Smile

Üdvözlettel:
Kádár-Németh Krisztián (alias Rudanar_Firmus)
Wesnoth magyar fordítócsapat vezetője (2007-2013)

Rudanar képe
Rudanar
Adminisztrátor
Csatl.: 2007. 05. 26.
Hely: Nagykovácsi

Nekem mindkét időpont jó, legalább mindenkivel játszhatok, de ne számítsatok nagy küzdelmekre tőlem, mert még kezdő vagyok, Augusztusba kezdtem el játszani.

Alpar képe
Alpar
Csatl.: 2008. 12. 21.
Hely: Jászberény

Rendben. Alpar, 26-án este 20:00-tól jó? Alpar és nagyokos9, 28-án szintúgy 20:00-tól? Vagy korábban?

Még én is csak tanulom a hadászat művészetét, 26-án jól elleszünk ketten, 28-án pedig egy-két leckét veszünk Smile.

"If you don't want to be replaced by a computer, don't act like one." - Arno Penzias

Udi képe
Udi
Adminisztrátor
Csatl.: 2008. 03. 01.
Hely: Székesfehérvár

26 és 28 adika az nekem is jó... ...majd a bátyámat elüldözöm innen 20óra előtt Laughing out loud

Iker képe
Iker
Csatl.: 2008. 11. 29.

Jó lesz 20:00-tól mindkét nap, akkor "találkozunk" a wesnoth.kfki.hu-n

Alpar képe
Alpar
Csatl.: 2008. 12. 21.
Hely: Jászberény

Rendben, 28-án biztos megyek. Ma is ráérek este, ha jól állok már a vállalt fordításaimmal, akkor ma is csatlakozom... Smile Három percnél többet ne várjatok rám.

Üdvözlettel:
Kádár-Németh Krisztián (alias Rudanar_Firmus)
Wesnoth magyar fordítócsapat vezetője (2007-2013)

Rudanar képe
Rudanar
Adminisztrátor
Csatl.: 2007. 05. 26.
Hely: Nagykovácsi

nagyokos9 wrote:
ha jól állok már a vállalt fordításaimmal, akkor ma is csatlakozom...

Biztosan jól állsz, csak január 31-i határidős feladataid vannak, ha jól látom. Ha páratlanul leszünk, akkor inkább rábeszéllek IRC-en, mert az 1vs1vs1 az nem a legigazságosabb mód Smile.

"If you don't want to be replaced by a computer, don't act like one." - Arno Penzias

Udi képe
Udi
Adminisztrátor
Csatl.: 2008. 03. 01.
Hely: Székesfehérvár

Helló!
A multiról.. aki már olvasta a hozzászólásomat a legutóbbi (nekem egyébként első) szavazásnál, az tudhatja, hogy nekem a banditák jönnek be (utonálló, orvvadász, stb.). Csak az a problémám, hogy a magyar szerón ezeket nem láttam a választható csapatok között. Legalább is a bossok között nem (a tolvaj ugyan ott van, de az nem volt eggyütt a "szabadság" hadjáratban a többivel, gondoltam nem tartoznak össze.), szóval melyik csapatot válasszam, h ezek velem legyenek?

Zaton képe
Zaton
Csatl.: 2008. 12. 22.

Zaton wrote:
Legalább is a bossok között nem (a tolvaj ugyan ott van, de az nem volt eggyütt a "szabadság" hadjáratban a többivel, gondoltam nem tartoznak össze.), szóval melyik csapatot válasszam, h ezek velem legyenek?

Multinál a Knalgai szövetséghez tartoznak. Ott van vezérként a haramia és a prémvadász is, és ott tudsz toborozni törvénytelen embereket. Bár nem tudom mennyire hatásosak, ha őket preferálod, legtöbbször csak néhányat szoktak a törpöket kiegészítve toborozni, de ezt majd elmondják a Knalga szakértők Smile.

"If you don't want to be replaced by a computer, don't act like one." - Arno Penzias

Udi képe
Udi
Adminisztrátor
Csatl.: 2008. 03. 01.
Hely: Székesfehérvár

Udi wrote:
Multinál a Knalgai szövetséghez tartoznak. Ott van vezérként a haramia és a prémvadász is, és ott tudsz toborozni törvénytelen embereket. Bár nem tudom mennyire hatásosak, ha őket preferálod, legtöbbször csak néhányat szoktak a törpöket kiegészítve toborozni

Igen, így van, a Knalgai szövetséghez tartoznak. A legszélesebb körben valóban az terjedt el, hogy a knalgaiak főleg törpöket toboroznak, akiket kiegészítenek törvényen kívüliekkel (a gyorsaságuk és védettségük miatt)... azonban már láttam ettől eltérő, nagyon sikeres stratégiát is: a Wesnoth világbajnokság játékosai közül kiemelendő HODOR, aki egészen bámulatos módon küzd a törvényen kívüliekből verbuválódott seregével! HODOR oldalán meglehetősen sok visszajátszás föllelhető, amelyekben kiválóan tanulmányozható ez az egyedülálló és sikeres stratégia... Smile

Üdvözlettel:
Kádár-Németh Krisztián (alias Rudanar_Firmus)
Wesnoth magyar fordítócsapat vezetője (2007-2013)

Rudanar képe
Rudanar
Adminisztrátor
Csatl.: 2007. 05. 26.
Hely: Nagykovácsi

Köszi a segítséget!

Ma vagy honap lejátszana valaki velem egy menetet? Amikor fölmegyek, mindig úgy jön ki, hogy nem találok senkit:(

Zaton képe
Zaton
Csatl.: 2008. 12. 22.

Sziasztok!
Zartoon! Próbálj meg egyeztetni a csevegőszobában... egyébként minden Vasárnap 19:00 és én minden nap 19:00-kot fenn szoktam lenni (néha) Smile

Iker képe
Iker
Csatl.: 2008. 11. 29.

Üdv mindenkinek!(itt lesz az elején egy uncsi önmagasztaló rész, de azér olvasd el)
Nos tehát már egy ideje(jó 1 éve) Wesnothozok, pár hónapja jöttem fel a honlapra. Itt örömmel láttam, hogy az oldal fejlődik, kis, de legalább állandó mennyiségű aktív tagokból álló közösség, és ami még hihetetlenebb, hogy még saját szerverünk is van, ami magyaroknál egyedülálló:)
Közben kutatgattam a játék fájljaiban, és a szerkesztéséről is lett némi fogalmam. Először hadjáratot próbáltam szerkeszteni, de miután kijött az 1.5.9 ezzel felhagytam, és átmentem a multis korszakokhoz. Meglepődtem hogy mennyire egyszerű a hadjáratokhoz képest.
És az agyamba villant: lehetne ez picit érdekesebb is. Úgy értem, ezek a multis párbajok naon izgik, sokkal jobb ember ellen játszani, de valahogy hiányzik belőle a fantasy, ami a hadjáratokban megvan.

Na és most jön a lényeg: Arra gondoltam, csinálni kéne egy hatalmas terjedelmű multis scenario-t, ami magába foglalja Wesnoth teljes földjét. Minden map megvan már hozzá, hisz már megcsinálták. Mindenki a saját fajának kezdőhelyén csinálná a játékot, pl: Északiak: Barag Bór, Hűségesek :Weldyn, Élőholtak: Az a Gőzömsincs Mianeve hegy ahova Malin szökik az UAS-ben, stb. Minden helyőrségnek lehetne egy külön parancsnoka, de irányíthatná egy ember is az egész frakciót. Ha valaki nem ér rá játszani, vagy esetleg csak sok neki az a rengeteg helyőrség amit irányít, a jelenlegi módszerrel átadhatja egy barátjának a parancsnokságot.
Mindenki azzal szövetkezhetne akivel akar(erre lehetne egy külön pont a parancsok menüben), ahogy ez a valóságban is így van. De mindenképp lennének finom kötések a baráti fajok között, pl: az orkok toborozhatnak troll suhancokat, hisz mindig van néhány fiatal kőfejű aki inkább az orkokkal együtt viaskodik, de egyéb troll egységekhez nem juthatnak hozzá, mivel a trollok bölcsebbje nem bízik az orkokban(pl: troll sámán), és itt egy újabb ötlet, hogy a troll lehetne külön csoportban is, ahol ők minden egységtípusukat toborozhatják. A hűségeseknek nyilván vannak saját mágusaik, ők is toborozhatnak közülük, De pl. Az Anduin szigetén élőknek lehetnének specifista varázslóik is, mint a földmágus, hydromanta, hasonlók.

Mivel egy akkora terjedelmű pálya mint az összes hadjárat pályái együttvéve, órákig töltene be, ezért alkalmasabb lenne a pályaugrás, amit az Invasion of Eliador nevű frappáns kis kiegészítő hadjáratban már megoldottak(hogy hogyan, az jó kérdés), és ezt továbbfejlesztve használhatnánk az óriás multiban. Ha nem vagyunk egy pályán más játékossal, akkor békés fejlődésbe kezdhetnénk: pénzt gyűjtenénk, az egységeinket átküldenénk az edzőterekre(nem lenne minden terepen, így ha gyakorolni akarunk, egységeinket oda küldjük, ahol ilyen lehetőség van), de persze lennének portyázó számítógép által irányított csoportok, akik megzavarnák ezt a békét(ezeket bevághatnánk a sötét jóslat multipálya módszere szerint).
És persze a körök nem lennének együtt, ha nem vagyunk egy helyen, hiszen olyan hosszú lenne a játék, hogy napi 1 kört lehetne csak játszani. Minden pályán külön körök lennének, amibe csak akkor kerül bele másik játékos, ha odamegy arra a pályára.

Az elképzelést elmondtam, itt vannak a kisebb-nagyobb problémák: Még ha minden fájlt képesek lennénk egy példányban belegyömöszölni a játék almappáiba, akkor is 2.5szöröznénk a játék jelenlegi méreteit, szóval lenne gépigénye, és nem tudom hogy a kfki bírná-e ezt a hatalmas terjedelmű játékot a jelenlegi párbaj-mód üzemeltetése mellett(vagy hogy Napóleon bírná-e az iramot). És az is kérdéses, hogy hányan lennének képesek feláldozni a következő 2 évet erre a fejlesztésre.

De ha úgy gondoljátok megérné próbálkozni szóljatok, bár a részletekről még gőzöm sincs.
(Ui:fogadjunk, hogy ezt is rossz helyre írtam:)

Zaton képe
Zaton
Csatl.: 2008. 12. 22.

Jól sejtem, hogy a "mud"-ot akarod meghonosítani csak más formában?

kele

kele képe
kele
Csatl.: 2008. 08. 28.

Nem tudom, tudnom kéne-e, de mi az a Mud? ha egy hasonszőrű ötlet, szívesen megnézném ötleteket meríteni.

Zaton képe
Zaton
Csatl.: 2008. 12. 22.

Quote:
Na és most jön a lényeg: Arra gondoltam, csinálni kéne egy hatalmas terjedelmű multis scenario-t, ami magába foglalja Wesnoth teljes földjét. Minden map megvan már hozzá, hisz már megcsinálták. Mindenki a saját fajának kezdőhelyén csinálná a játékot, pl: Északiak: Barag Bór, Hűségesek :Weldyn, Élőholtak: Az a Gőzömsincs Mianeve hegy ahova Malin szökik az UAS-ben, stb. Minden helyőrségnek lehetne egy külön parancsnoka, de irányíthatná egy ember is az egész frakciót. Ha valaki nem ér rá játszani, vagy esetleg csak sok neki az a rengeteg helyőrség amit irányít, a jelenlegi módszerrel átadhatja egy barátjának a parancsnokságot.
Mindenki azzal szövetkezhetne akivel akar(erre lehetne egy külön pont a parancsok menüben), ahogy ez a valóságban is így van. De mindenképp lennének finom kötések a baráti fajok között, pl: az orkok toborozhatnak troll suhancokat, hisz mindig van néhány fiatal kőfejű aki inkább az orkokkal együtt viaskodik, de egyéb troll egységekhez nem juthatnak hozzá, mivel a trollok bölcsebbje nem bízik az orkokban(pl: troll sámán), és itt egy újabb ötlet, hogy a troll lehetne külön csoportban is, ahol ők minden egységtípusukat toborozhatják. A hűségeseknek nyilván vannak saját mágusaik, ők is toborozhatnak közülük, De pl. Az Anduin szigetén élőknek lehetnének specifista varázslóik is, mint a földmágus, hydromanta, hasonlók.

Gondolom, hogy te olyasmire gondolsz, mint egy Travian szerver, ugye?
Legalább is azt szűrtem le.
Szerintem a kfki bírni fogja (általában nincs túlterhelve Laughing out loud )
Van még szerintem egy jó tipp: ketté lehetne osztani két táborra a Wesnothosokat
Pl: mint "Cabal"-ban a Nationok: Procyon vs Capella
És ha belépsz abba a játékba akkor kéri a neved, jelszód (ez fontos lesz)
és a kasztod vagy nationod (vagy nem tom)
kötött csapatok ez jó is ha csak két csapat van (a diplomácia úgy is megoldhatatlan,vagy nem???)
Itt viszont adódik még egy probléma:
a játék max 9 játékost enged
szerintem ha ez beválik a dolog a többi kevésbé aktív felhasználók is bekapcsolódnának
szerintem 10-10 játékos mindkét oldalon alapból jó is.
Ez kb nagyon sok munká lesz , én készen állok.
Segítek ha tudok :!: Laughing out loud :!:

u.i.: adj egy msn címet és akkor többször tudunk játszani.

Es ist zu schön, um wahr zu sein.
TÁLTOS képe
TÁLTOS
Csatl.: 2007. 04. 23.
Hely: Győr

TÁLTOS wrote:
És ha belépsz abba a játékba akkor kéri a neved, jelszód (ez fontos lesz)
és a kasztod vagy nationod (vagy nem tom)

Húha, ne szaladjon meg nagyoun a fantáziánk! Egyelőre operáljunk a Wesnothban használható scriptelő nyelvvel, a WML-lel. Meg kell nézni mi valósítható meg, és mi nem. Az ilyen jelszavas, évekig nevelgetős, Travián szerű játékhoz már komolyabb programozás kell. Ha asztalin akarjuk, akkor C++, ha olyan webesre, mint a Travián, akkor bőven elég a PHP is.

Egyelőre próbáljuk meg kideríteni, hogy lehetséges-e úgy kezelni több játékost multiban, hogy nem látszanak egy pályán, de mindegyiknek van köre, kezdőhelye stb... A wesnoth wikiről el lehet indulni.

"If you don't want to be replaced by a computer, don't act like one." - Arno Penzias

Udi képe
Udi
Adminisztrátor
Csatl.: 2008. 03. 01.
Hely: Székesfehérvár

Na, akkor most vagy az itt jelenlévők nem travianoztak soha, vagy van a travianban egy olyan funkció, amit nem vettem észre:)
Az egyetlen ami kicsit hasonló, az a pályaugrás és a kereskedelem. egyébgyanánt semmi különösebb építkezést nem képzeltem bele(max. esetleg kifejlettebb változatban, eventnek), toborzóidőt, fejlesztéseket meg semmit. Táltosnak: ötletek nem rosszak, de szerintem a szövetségváltást is meg lehetne oldani ha kicsit módosítjuk azt amivel az egységek csatlakozását, és csapatból való távozását csinálták a Déli őrhelyben(örvendjetek: ezt tudom hogy csinálták!) Smile . És továbbra is állítom, hogy lehetséges, de hogy elég tudásunk van-e hozzá, az kérdéses. Én még abszolúte kezdő vagyok Udihoz képest, de ha ő is úgy gondolja hogy lehet, és belevághatunk, hát akkor meg is csináljuk.
Ha rájövünk a pályaugrás módjára, és ha olyan, ahogy gondolom, 1 játékossal mindenképp futni fog. Ha nem olyan, akkor szívtuk

Zaton képe
Zaton
Csatl.: 2008. 12. 22.

Na most érzem úgy hogy túlságosan elszaladt velünk a ló.
Persze a cfg fájlokban a számok átírása (és ezzel a játék gyökeres megváltoztatása)jól ment de mi lesz a bonyolultabb dolgokkal.

Es ist zu schön, um wahr zu sein.
TÁLTOS képe
TÁLTOS
Csatl.: 2007. 04. 23.
Hely: Győr
Új hozzászólás